måndag 21 juni 2010

VILE 25 ÅR

Kvällens stiligaste kung
Johan & Josefin var tvugna att vila lite mellan danserna
Jag blev kvällens Prinsessa & vann en äkta diamantring
Malin, Drottning av Etiopien & Johan
Igge var stilig i sin smoking
Emma & Jag
Till efterrätt blev det cupcakes
Det bjöds på en underbart god Italiensk buffé
KaramellKungarna & lill Wille på andra sidan bordet
En av bröderna Prins Korv var min bordskavaljer
Sånghäfte & fina historier om Sessorna
Bordsplacering
Fotoram
Tobias, Josefin & Erica
Fina Emma var en av värdarna för kvällen
Festen i lördags blev en kanon kväll. Tjejerna hade gjort ett kanon jobb! När vi kom var den röda mattan utrullad o det serverades champagne. Alla gäster hade gått inför temat o var prins o prinsess fina.
Jag fick massa beröm för mitt fynd som jag gjort på myrorna. Sånt är alltid kul tycker jag. Tyvärr så råkade jag ju, det första jag gör, ställa mej lite för nära en maschall så en del av den nedersta volangen smällte lite. Ja, ja ingen större skada skedd. Kvällen fortsatte o jag hade så kul så glömde det ganska snabbt.
Vi dansade hela kvällen o när klockan slog två o lokalen var tvungen att stängas var det protester från många håll. Det tolkar jag som att alla hade en fantastiskt rolig kväll.
Tack till de fyra sessorna; Vicky, Ida, Lisa & Emma!! Jag hade en av de roligaste kvällarna i mitt liv i alla fall.

1 kommentar:

  1. Vad fint du gjort!O vad kul det var!Jag hade verkligen fantastiskt roligt.Helt lyckligt.Jag älskar att så många verkade ha så roligt!Tack bästa sara!Io du,skitgoda kakor.Jag åt på riktigt typ 12 stycken igår.puss

    SvaraRadera