torsdag 17 juni 2010

Sommarvärme, tack!





När ska det bli riktig sommarvärme egentligen? Det har varit soligt i Göteborg hela veckan, men det är ingen direkt värme. Det bara blåser o blåser. Men det kanske bara är att acceptera när man befinner sig på västkusten.
Imorgon är det en vecka kvar tills vi åker till Italien. Två år sedan jag var där nu. Det ska bli så himla skönt o komma till värmen. Under två veckors tid ska jag läsa bra böcker, umgås med familjen o självklart äta pasta så det räcker för resten av året. Jag längtar ihjäl mej efter den underbara melonen, äta glass på stranden o nonnas goda mat.
Jag har äntligen hittat en outfit till festen på lördag, kan säga att det är en tung sten som ramlat av mina axlar. Vad det blir vill jag inte avslöja nu, så det blir till o suga på karamellen till på lördag.

1 kommentar:

  1. Ojojoj vad härligt det ska bli med Siciliensemester!! Vackra bilder kära dotter! I folkparken var det varmt idag - bara vatten att bada i som saknades. Syns i morgon!

    SvaraRadera