onsdag 16 juni 2010

Fin butik


Istället för påse så får man ett fint paket att bära runt på En ny skål till mitt soffbord


Ett måste när man är i Göteborg är butiken PrickigKatt. Lokalen är precis som ett hem. Varje gång jag går in får jag ett leende på läpparna. Nya kläder blandas med vintage, massa fina skålar med olika saker i & hur mkt fina hattar som helst. Bilderna är från butikens vind som de inrett med massa vackra gamla möbler.
Jag måste också ge ett stort plus till de söta tjejerna som jobbar där, var o en av dem har såå häftig stil men framförallt är det alltid så trevliga!

2 kommentarer:

  1. Ooooppssss..... lite skuldkänslor får jag nu, när du fick köpa en ny skål till ditt soffbord...

    SvaraRadera
  2. det behöver du inte ha!!!! nu fick jag ju en anledning att köpa en ny =)

    SvaraRadera