måndag 7 juni 2010

Nyinflyttad

Egen designad lampa á la Emma
Emma har odlat egna smultron
Lp-skivor & gamla tidningar
Ett par skor i en glasburk
Gammal fönsterruta som fotoram
Små blommorGården var något bland det mysigaste jag sett. Det bara stod en gammal bil där o passade in så bra
Sommarlovet har börjat och jag njuter. Idag har varit en riktig slappar dag. Skulle egentligen städat, tvättat och börjat packa för hemfärd. Men tyvärr inte gjort något av det, utan som sagt bara varit ledig.
Min goda vän Emma och hennes Marcus har flyttat för ett tag sen o jag har inte varit där o hälsat på än. Men idag var det dags. Hoppade på cykeln ner till stan o inhandlade en liten present. Två små jättesötavaser som jag hoppas kommer passa in hos dom.
Lägenheten var underbar! Fina golv, stora rum, högt i tak o bara så fin helt enkelt. Jag gillar verkligen hur Emma inreder. Hon har stor fantasi, blandar nytt med gammalt o hittar på massa egna roliga saker.
Kan lova att längtan till att få min egna riktiga lägenhet blev ännu större idag. Men en dag så, då är det min tur jag vet. Än så länge får min lilla låda duga ett tag till.

1 kommentar:

  1. Shit! Det ser ju ut som vi har ordning! Inga kartonger, skitiga golv och kala väggar! Bra gjort fina S! Tack för presenten! De kommer passa supert! Puss

    SvaraRadera