torsdag 24 juni 2010

Årets första dopp

Jo, det var lika skönt som det ser ut =)
Elin & Bäck
Karin & Jag
Lite tantvarning på Bäck som hade köpt Hemmets
Onsdagen bjöd på strålande väder. Så det var upp i ottan, på med bikinin, packa kylväskan o iväg på utflykt. Vi åkte till Morängsbadet i Skärblacka. Har aldrig varit där tidigare, men kan starkt rekomendera det. Det ändå som vi tanter hade lite problem med var ungdomarna som spelade lite för hög musik för vår smak. Men tant Bäck, tuff som hon är, sa snällt till pojkarna att vara snälla o sänka lite.
Jag tror att alla, förutom badkrukan Karin, tog sitt premiär dopp. Jag brukar annars vara en riktig mes när det gäller att bada, så blev lite förvånad över mig själv att jag till och med låg i o simma lite!
Jag glömde tyvärr kameran hemma, så lånade lite bilder av Elin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar