onsdag 9 juni 2010

Packning



Trots storstädning av lägenheten igår, ser det just nu ut som ett bombnedslag. Idag är dags för hemgång! Så igår påbörjade jag, det ständiga problemet, packningen. Varför blir det alltid mer än vad man tänkt sig i väskan och att det varje gång känns som jag ska flytta? Den här gången har jag ändå sagt till mig själv att försöka begränsa min packning. Hmmm undra hur bra det gick när jag har nio par skor med mig. (Vet inte om jag vågar säga det till Oskar). Men jag ska ju ändå vara borta ett par veckor. Och då är ju även en resa till Italien inräknad. Det är ju så tråkigt om man står där o just vill ha dom skorna eller den klänningen som hänger i garderoben i Karlstad. Ibland skulle jag vilja vara kille, blir alltid så imponerad av att dom reser så lätt. En liten ryggsäck med några extra kalsonger, sen är det klart.
De två väskor jag ska ha med mig är nu fulla o då har jag inte ens försökt att ge mig på necesären.....
Jag vet hur irriterad jag kommer bli på mig själv när jag om några timmar ska släpa iväg allting till tåget.

1 kommentar:

  1. Kära dotter - verkar vettigt med NIO !!! par skor. Oskar ska få veta - hihi. Kommer o möter dig ikväll - med apostlahästarna - ska nu fira snart sommarlov m 1-2 gl. vin!!!

    SvaraRadera