tisdag 22 juni 2010

Godkänd!

Jag åt en grekisk sallad

Karin & Emma

Fina blommor i Hurtigs trädgård
Det finns också massa fina gamla broar
Söderköping består av mysiga gränder med gator av kullersten

Karin
Marängsviss & melonsorbet
JAAAAAA!!!
Imorse kom resultatet från sista tentan o jag klarade den. Så skönt! Har inte kännt mig såhär osäker på någon tenta jag gjort tidigare, så blev verkligen glad när jag fixade den.
Detta har jag naturligtvis firat hela dan. Det har också varit väldigt fint väder idag, en riktig sommardag. Så Karin o jag lånade pappa Hurtigs bil, "cabade" ner o åkte till Söderköping. Söta Karin firade min tenta genom att bjuda mig på glass på torget. Gött va det.
Kvällen har jag spenderat med Karin & Emma på Athenas uteservering.
En mkt bra dag må jag säga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar