lördag 24 juli 2010

Lördag.

Eftersom vädret inte lockade till att sätta sig på en uteservering kröp vi upp i soffan och tittade på Mio min Mio.
Efter några timmars strosande (för mig rotande i diverse secondhandbutiker) blev vi trötta och åkte hem. Då lagade vi tacos och drack gott vin.
Där inne finns soffor som pojkvänner kan sitta och läsa i medans flickvänner letar efter fynd.
När jag var och hälsade på Oskar i Liverpool visade han mig en butik som jag blev helt kär i. Och nu har den öppnat i Göteborg. Jiippii! Kolla in hemsidan. Efter den underbara frukosten tog vi båten över till Järntorget för att börja shoppingdagen med Emmaus och Myrorna.
Idag är det lördag. Och då är det obligatoriskt med helgfrukost. Äta länge, ta flera gånger o massa gott att välja på. Nästan lika bra som hotellfrukost. Man får ju inte glömma att frukosten är dagens viktigaste mål. En bra start på dagen helt enkelt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar