torsdag 29 juli 2010

Ledig onsdag.

Vi spelade spel och pratade om saker från förr, som när man försökte slå rekord i snake. Sen kom myggen och då gav vi upp och gick hem.
Söta Matilda var också där.
Alfred kom förbi.
Sanna & Nina visade sina bästa sidor.
Och rosett i håret.
Jag hade blå klänning & röda träskor.
På kvällen grillade vi massa gott.
Sen var vi redo för ett pass på gymet.
Fyndade också två burkar som fick sina platser på toaletten.
Jag köpte två stycken med fint omslag som ska bli en del av mitt väggprojekt.
Efter frukosten var vi mätta och belåtna och begav oss vidare på loppisrunda.
Ivana var sommarfin i blommig långklänning.
Igår var nog den enda dagen på hela sommaren som Ivana o jag var lediga samtidigt. Så vi har länge planerat vad vi ska hitta på. Vi började dagen med frukostbuffé på Kaviar. Om ni bor i Karlstad eller har vägarna förbi o gillar frukost så är detta ställe obligatoriskt att besöka tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar