torsdag 15 juli 2010

Home sweet home

Grekland?
Mamma & Pappa
Kvällspromenad
Det blev mycket glass i värmen
Vi åt massor med god mat
Frukt & grönt
Oliver
På marknaden fanns det svärdfisk också
Vi var på marknad där dom sålde de största byxor jag någonsin sett
Jag & Oskar också
Pappa snorkla
Fin trappa ner till stranden
Och löstes korsord
Det lästes en del
Nu är jag tillbaka i vardagen igen. Jobbade första dagen idag. Gick mycket lättare än vad jag trodde det skulle göra.
Det var med lite blandade känslor jag lämnade nonna, nonna & Sicilien i måndags. Men så fort man landat, kommit hem o packat upp så är man snart tillbaka i vardagen igen. "Borta bra men hemma bäst."
Vi har mest haft det gött i solen, med fötterna i sanden o boken i handen. (Åhh ett rim). Semester helt enkelt!
Jag har tagit massa bilder, här är ett litet smakprov på vad jag o min familj haft för oss på maffiaön =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar