måndag 18 oktober 2010

En helg med massa fina tjejer.

Äntligen var det dags för helgen som jag längtat efter hur länge som helst. För många månader sedan bestämde jag & alla mina fina tjejer hemifrån att vi skulle hitta på något tillsammans en helg. Vi bor på olika ställen runt om i landet & det är sällan som vi ses allihop. Men äntligen fick vi ihop en helg som nästan alla kunde.
Innan resan skulle påbörjas tog Anna med mig till en underbar affär med massa fina saker från 50-talet.
Jag älskar Stockholm. Helt plötsligt var vi mitt i en höstmarknad.
Där de sålde pumpor. Jag ska nog ha en pumpa eller två när det närmar sig Halloween.
Det fanns massa svamp också.
Sen mötte vi upp resten av breudarna för att äta vinlunch.
Mot båten. Och en resa till Marihamn på 22 timmar väntade.
Elin & Hillevi.
Katta, Ella & Malin.
Karin & Emma.
Sötaste Ella.
Fortsättning följer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar