lördag 15 oktober 2011

Tidsperspektiv.

Sedan jag tog studenten så har jag fart och flängt från stad till stad och jobb till jobb och plugg till plugg. Det resulterar i att jag har en vänskapskrets som sträcker sig från norr till söder och från öst till väst. Och det kan ibland gå månader och ibland även år innan jag träffar vissa av dem. Men när vi väl ses så är allt ofta som vanligt och det är egentligen inte så mycket som hänt sedan sist. Men vissa gånger så kan jag må lite dåligt över avstånden och tiden mellan möten, speciellt när det kommer till de vänner som har fått barn. Då gör ett par månader stor skillnad. Nästa gång vi ses kan de helt plötsligt krypa, äta puré, pussas, skratta och gå på toaletten helt själv.
Puss till er alla. Och väx inte för fort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar