måndag 30 maj 2011

Lördagen då vi tog på oss finklänning, högklackat, läppstift, långa fransar & skålade i bubbel.

I lördags var det vår examensfest. Helt sjukt att snart gått tre år och universitetstiden tar tyvärr slut. Känns lite tungt just nu. Kommer sakna alla härliga människor jag lärt känna under min tid i Karlstad.
Men i lördags var det alltså en sista fest med hela klassen. Jag kände mig fin i min klänning som hängt i garderoben sen i julas och bara väntat på den här dagen. Och så hade jag megalånga fransar till det.
Frida ställde upp som fotograf.
Sanna var snygg som bara den i kostym.
Erik var min bordskavaljer.
Blomkålssoppa till förrätt. Den var gudomlig.
Mitt emot satt Ivana & Henrik.
Varmrätt.
Panacotta till efterrätt.
En helt underbar kväll. Tack alla inblandade. Ni är bäst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar