onsdag 15 december 2010

Flamingos, en pojkvän, öl, axelvaddar, ett födelsedagsbarn, smörrebröd, rosett i håret & en bror.

Helgen som var hade jag besök av min kära bror. Äntligen tog han sig hit och hälsade på mig. Oskar kom också. I fredags gick vi till Pace och åt middag. Det var helt underbart gott. Kristallkronor, massa fina blommor & bra musk gör att det så mysigt att man inte vill gå hem.
När man gör entré blir man mottagen av dom finaste flamingos jag sett.
På lördagen firade vi Clara som snart fyller år. Jag slog in paket i julpapper & så samlade vi ihop ett helt gäng med glada människor som sjöng ja må hon leva.
Födelsedagsbarnet. Hon hade fixat en massa fint. Vi åt smörrebröd med massa gott på, muffins med grädde, mandlar med cholkad, snöbollar & drack mouserande ur fina glas.

1 kommentar:

  1. jag blir ju alltid bortglömd på dina foton...=(

    SvaraRadera