söndag 18 december 2011

Sista söndagen som utbytesstudent.

Fjärde och sista advent. Om en vecka har julafton varit. Och då är det inte långt kvar tills det skålas för 2012. Varför går tiden så fort? Fattar inte ens vart hälften av det här året tagit vägen. Om fyra dagar är jag hemma på svensk mark igen. Ska bli skönt. Men ändå tråkigt att lämna Milano. Faan jag gillar ju den här staden ju. Igår tog jag ett sista varv. Gick till mina favorit områden. Tittade i mina favorit affärer. Och bara trivdes. På nåt sätt hoppas jag att det inte är sista gången jag bor här. För en sak är säker Milano har satt ett spår i mitt hjärta. Och som turist kommer jag garanterat komma tillbaka. Så snart jag kan.
Imorgon har jag första tentan. På tisdag andra. Och på onsdag tredje. Som sagt jag vet att jag lever.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar