fredag 4 november 2011

Un viaggo da Firenze.

Nu är jag sådär dålig igen på att uppdatera vad som händer i mitt liv som utbytesstudent. Jag tar massa fina bilder och gör mycket roliga saker men så kommer jag liksom inte till skott med uppdateringen hör på bloggen. Jag skyller lite på ett otroligt segt internet. Det tar typ en kvart och ladda upp en bild. Mamma har i alla fall varit här. Vi hade tre mycket bra dagar. Vi gick och gick och gick. Och så självklart åt och drack gott också. Och även lite shopping hann vi med.
Snart åker jag och fyra brudar på roadtrip till Florens. Nina och hennes kompis har tagit sig över franska gränsen och är här på besök så då passar vi på att ta en utflykt lite söderut i landet. Det ska bli jättekul och se ännu en vacker stad och en hel helg full med roliga brudar. Nästa vecka ska jag försöka lägga upp lite mer bilder. Vill ju visa er det vackra höst Milano.
Trevlig helg.
Ciao.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar