måndag 1 november 2010

Snittar, öl, kakor, fyrverkerier, vin, rött läppstift & en söm som sprack.

I lördags var det äntligen dags för mig att bjuda till fest. Fyllde år för några veckor sen och det ville jag ju såklart fira. Jag är nog lite av vad man kan kalla en bullmamma. Älskar att baka och fixa. Och det bästa är när jag har ett tillfälle då jag får bjuda på mina underbara skapelser =)
Den här gången blev det lite blandad kompott. Snittar med lingon, söta tomater med mozzarella, småkakor med sylt, chokladbollar & kaka med morot.

Det blev premiär för mitt nya läppstift och det nya rouget från Makeup store.
Sen kom alla mina fina vänner. Vi hade det väldigt mysigt trots att storleken på min lägenhet egentligen inte är gjord för mer än fem personer. Men finns det hjärterum så finns det stjärterum.
Ivana & Emma.
Martin & Sanna.

Emelie från Norrköping var på besök. Och Erika kom med sin kärlek Tobbe.
Johan & Johan.

Ivana var söt i sin prickiga klänning.
Vi hann med en danslåt innan vi skulle fortsätta kvällen på annat håll.

Koriander blev nästa stopp. Där fortsatte kvällen med drinkar, massa skratt och dans så att klänningen sprack.

Tack alla ni som var med och gjorde min kväll alldeles underbar. Jag längtar redan tills jag fyller år nästa gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar